Pozitivna iskustva2021-11-11T15:46:23+01:00

30/03/ 2022|

-Sve super kad se radi o Poreskoj upravi. Brzi su, sve pozitivno.

30/03/ 2022|

-Odlično iskustvo u Poreskoj! Jedini organ (i CRPS) koji radi od svih državnih organa.

30/03/ 2022|

-U MUP sam došla radi nove lične karte. Dobro je, zadovoljna sam, radnice na šalteru su baš ljubazne.

30/03/ 2022|

-Došla sam u MUP da izvadim pasoš za dijete. Ja sam zadovoljna, ljubazni su, predala sam za pasoš, meni su na mjestu.

30/03/ 2022|

-Došao sam samo da podignem potvrdu iz Poreske, nisam ni minut bio unutra, tako da sam zadovoljan i imam pozitivno iskustvo.

30/03/ 2022|

-Zadovoljna sam Poreskom, brzo završim, a to mi je najvažnije.

30/03/ 2022|

-Zadovoljna sam Fondom za zdravstveno osiguranje. Kada je u pitanju digitalizacija, i jesam i nisam za to, jer ipak ne može se sve digitalizovati.

30/03/ 2022|

-Baš sam zadovoljan radom Fonda, sve je baš dobro.

29/03/ 2022|

-Prvi put sam u Fondu za zdravstveno osiguranje. Za dva minuta sam završila i bili su ljubazni.

29/03/ 2022|

-Ne znam da li je to zbog pritiska sa strane, ali u Fondu su jako ljubazni.

29/03/ 2022|

-Fond za zdravstveno osiguranje dobro radi. Uglavnom sve brzo završim.

29/03/ 2022|

-Maksimalno su ljubazni u Fondu za zdravstveno osiguranje. Često dolazim ovdje. Mislim da ne bi bilo lakše da mogu od kuće da se završe ove stvari.

Go to Top