Pozitivna iskustva2021-11-11T15:46:23+01:00

26/04/ 2023|

Pa završila sam sve bez nekih problema, rekla bih da sam zadovoljna Fondom za zdravstveno osiguranje.

26/04/ 2023|

Došla sam samo da se informišem u Fondu za zdravstveno osiguranje, službenica je bila ljubazna i sve mi je objasnila. Ne mogu da se žalim.

26/04/ 2023|

Sve je okej. Ja sam zadovoljna.

26/04/ 2023|

Meni su uglavnom uvijek bili dobri. Nisam imao nekih problema ni u komunikaciji, niti ovako administrativno, da kažem.

26/04/ 2023|

Pa mogu da kažem da sam zadovoljna. Ima gužve u MUP-u, ali ide to. Obavljavaju oni brzo. Drugo je sve u redu.

26/04/ 2023|

Došla sam po tablice u MUP. Bili su brzi, mogu reći da sam zadovoljna.

26/04/ 2023|

Ja sam stvarno zadovoljna radom MUP-a. Baš su bili super. Ja sam došla da izvadim novi pasoš. Preljubazni su svi - i ona žena iz pošte, sa šaltera i čovjek što slika.

19/04/ 2023|

-Bila sam do Fonda za zadravstveno osiguranje kako bih predala dokumentaciju da Fond odobri snimanje u privatnoj klinici u drugoj državi za bebu, budući da se to snimanje ne radi u Crnoj Gori. Odmah su me primili, čuli smo se telefonom šta je potrebno da dostavim od dokumentacije. Budući da sam iz drugog grada, komunicirali smo sve što je bilo potrebno telefonom. Jako ljubazni, sve su mi u detalje objasnili.

19/04/ 2023|

Dolazim dugo, po meni nema nikakvih problema. Ne bih ništa mijenjala.

19/04/ 2023|

Ova institucija konketno top, ostali su upitni.

19/04/ 2023|

Zadovoljna sam vjerujte, žene su vrlo ljubazne i uvijek izađu u susret.

19/04/ 2023|

U suštini smo zadovoljni (dolazimo često.) Digitalizacija bi generalno bila dobra, ali pošto sam ja računovođa ne bi mi baš odgovaralo jer bi se još više posla svalilo na nas.

Go to Top