-Vrlo su ekspeditivni i korektni, posebno osoblje koje radi na šalteru. Nikada nisam morao da čekam duže od predviđenog. Smatram da je organizacija sada mnogo bolja nego ranije i da to možemo da vidimo po tome što su gužve znatno manje i ne moram da čekam dugo da me prime, sada sam završio za 5 minuta.
- Zadovoljna sam radom. informišem se prije šta mi je potrebno od dokumenata i uglavnom nemam problema. Zaposleni budu ljubazni i spremni su da mi objasne procedure. Nije loša ideja da se neke stvari rade elektronski, ali ja dolazim iz one generacije koja voli to uživo da završi, jer nekad se može desiti da i moj računar ne radi, pa mi se čini da je ovako brže.
-Nikada nisam imala loše iskustvo sa Fondom za zdravstveno osiguranje, uvijek su mi izlazili u susret šta god da je bilo potrebno za dijete i završe mi sve zahtjeve u rekordnom roku. Juče sam predala zahtjev da se moje dijete liječi u Igalu i već danas mi je odobreno. Nije mi jasno na šta se tačno neki ljudi žale i smatram da je često problem u pristupu onih ljudi koji dolaze. Kada ste vi ljubazni prema zaposlenima, i oni će biti ljubazni prema vama, ali kada ste vi bezobrazni, normalno je da vam niko neće izaći u susret.
-Bilo je potrebno da analizu krvi uradim privatno, pa sam pošla do Fonda za refundaciju troškova. Bila mi je potrebna potvrda da to nisam mogla da uradim državno i da sam morala privatno i to sam i dostavila Fondu i oni će mi refundirati troškove. Gužve nisu velike sada kada je korona. Zaposleni su ljubazni, često je tu žena koja vas uputi gdje je potrebno da idete i slično. Smatram da je zdravstvo zaista odlično. Kome se ne sviđa, neka ide negdje drugo da ga traži.