-Nisam morala dugo da čekam, možda 5 minuta. Smatram da radi dovoljan broj šaltera za gužvu koja je poslije podne. Zaposleni su jako ljubazni i spremni su da vam izađu u susret, zaista pozitivno iskustvo.
-Značajno su popravili svoj rad u posljednjih godinu dana. Ne čekam dugo, između 5 i 10 minuta. Zaposleni jesu ljubazni, moramo da računamo da su i oni ljudi i da rade ono što je u njihovoj moći.
-U početku je bilo malo nesnalaženja jer i ja nisam imala dovoljno iskustva, ali sada imam odličnu saradnju i sve završim na vrijeme. Tokom korone smo ove stvari obavljali elektronski, ali meni se više sviđa kada je uživo i mogu istog trenutka da razjasnim sve nejasnoće.
-Zaista su korektni, realizuju sve zahtjeve koje su mi potrebni. Ljubazni su, a ako i nekad propustim neki papir, to je moja greška, jer se ne informišem prije toga šta mi je potrebno nego direktno dođem ovdje.
-Ja sam zadovoljna radom Fonda, nisam čekala dugo i čim je oslobođena arhiva, ja sam primljena. Smatram da je mnogo bolje ovako, da svi čekamo ispred i da žena reguliše kada se neki šalter oslobodi, a ne da se svi guramo unutra kao što je ranije bilo.