Pozitivna iskustva2021-11-11T15:46:23+01:00

23/11/ 2021|

-Ja sam jako zadovoljna. Došla sam da pokupim dokumenta i čak sam zaboravila potvrdu, a gospođa na šalteru mi je rekla da me neće vraćati zbog toga, tako da sam zadovoljna.

23/11/ 2021|

-Nije bilo gužve, odmah su me primili i dokumenta su mi završili u predviđenom roku. Ne znam da li je tako stalno, ali ja imam pozitivno iskustvo.

23/11/ 2021|

-Imao sam problem sa dokumentima i baš su bili ljubazni i izašli su mi u susret. Jutros sam predao I sad sam došao da pokupim. Ni jutros ni sada nisam morao da čekam.

23/11/ 2021|

-Nemam iskustva sa Poreskom, sada sam došla da podignem dokument za nekoga i eto to sam završila za 5 minuta.

23/11/ 2021|

-U redu su, brzo završim. Nikad nemam problema sa njima, sve super.

22/11/ 2021|

-Stalno ovdje dolazim za prijavu i odjavu radnika i uvijek brzo završim.

22/11/ 2021|

-Prvi put dolazim ovdje i stvarno imam pozitivno iskustvo. Ljubazni su, brzo su me primili, nadam se da će tako biti i dalje.

22/11/ 2021|

-Ja sam završio za par minuta, tako da nemam nekih primjedbi. Mislim da nema potrebe za dodatnim šalterima, jer nije neka gužva.

22/11/ 2021|

-Nemam puno iskustva sa Fondom, došla sam da predam knjižicu za unuku. Ljubazni su, kažete im šta vam je potrebno i oni vam to i završe. Ja sam predala jutros i rekli su mi da mogu da dođem u 15h da pokupim.

19/11/ 2021|

-Nisam morao dugo da čekam, ljubazni su. Radi i dovoljan broj šaltera da sve može da se završi.

18/11/ 2021|

-Jako sam zadovoljna ophođenjem zaposlenih i mislim da više računa o svom ponašanju treba da vode oni koji ulaze u MUP, a ne zaposleni.

18/11/ 2021|

-Ljubazni su i ne čekam dugo, oni rade sve što mogu, pogotovo kad se uzme u obzir broj ljudi, pandemija i slično. Ne mislim da je potrebno da vrate sistem brojeva, jer mi se čini da su tako bile samo još veće gužve.

Go to Top