-Došao sam da predam zahtjev za naočare za dijete. Brzo smo završili, ljubazni su i pomogli su mi jer sam prvi put ovdje. Nemam nekog drugog iskustva sa Fondom za zdravstveno osiguranje.
-Došla sam radi promjene prebivališta. Moram priznati da nisam očekivala da ću biti ovako pozitivno iznenađena, ali sve sam završila brže nego što sam mislila, tako da sve pohvale.
-Nikad nisam imao problema sa Fondom, ali rijetko kad i dolazim. Sada sam došao samo zbog zdravstvene knjižice, jer sam izvadio novu ličnu kartu i završio sam za minut.
-Dolazim radi svoje žene jer je osoba sa invaliditetom, pa mi je potreban zahtjev za korišćenje pomagala. Ljubazni su, prvo nabavim papire od doktora, pa onda dođem kod njih. Sada nije gužva, pa nisam čekao uopšte, odmah su me primili.
-Došao sam radi zahtjeva za korišćenje pomagala za svoju majku. Radnica je bila zaista ljubazna i pomogla mi je da sve završim, prvi put sam danas došao u Fond radi ovoga i pozitivno sam iznenađen.
-Nisam česta korisnica Fonda, uglavnom kada knjižicu treba da sredim. Bila sam jutros prije pola sata, ali sam zaboravila ličnu kartu, pa sam se vratila ponovo i bila sam gotova za 10 minuta. Ljubazni su, rade svoj posao.