-Došla sam samo radi spajanja lične karte i zdravstvene knjižice. Ne dolazim često, pa i nemam puno iskustva. Sad sam završila to što sam htjela, ali to je bila čisto šalterska stvar, ne znam kako ostale stvari funkcionišu u Fondu.
-Došla sam da završim za zubara za majku. Sve sam završila za 10 minuta i prezadovoljna sam. I ranije kada sam dolazi radi bolovanja, sve je bilo super. Tada se možda malo duže čekalo zbog korone, ali su zaista ljubazni.
-Došao sam radi prijave radnika. Dosta brzo to ide, nisu velike gužve. Više puta sam ovdje dolazio za istu stvar, znam proceduru, pa me nikad ne vrate po neki papir. Naravno da bi bilo bolje raditi elektronski ove stvari, ali nije ni ovako strašno kad nije gužva.
-Došla sam radi prijave za zdravstveno osiguranje za ćerku studenta. Ja zaista nisam imala problema. Juče sam predala, danas završeno, ne može brže od toga.
-Došao sam radi primanja doznaka za bolovanje. Žena koja me je primila bila je jako ljubazna i postavljala je konkretna pitanja za moj slučaj, jer je bila šokirana šta se dešava u zdravstvu, strah vas je da pođete kod doktora. Ljubazni su u Fondu, nisam ni dugo čekao da me prime.
-Samo sam došao da predignem novu ličnu kartu za koju sam nedavno predao. Sve je bilo gotovo kada su i rekli, sada sam isto završio za minut, tako da sam jako zadovoljan.