Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

19/04/ 2023|

Ažurni su vrlo. Zadovoljna sam, samo bih promijenila lokaciju. Frekventno je previše i nema mjesta za parking (Poreska uprava).

19/04/ 2023|

Nikakvi ljudi. Ja ih pitam da mi provjere adresu, oni me iz Poreske u MUP šalju.

19/04/ 2023|

Digitalizacija obavezno!

19/04/ 2023|

Za Fond (za zdravstveno osiuranje) sam konkretno zadovoljna. Ovdje je uvijek sve u redu. Problem su druge institucije (tipa MUP). Uvijek su neorganizovani i raspoređivanje termina je užasno.

19/04/ 2023|

Svašta bih nešto promijenila. Ljubaznost, ažurnost, način ophođenja sa strankama, digitalizacija. E - servis ne funkcioniše i radimo dupli posao (i digitalno i na papiru). Takođe, zakazivanje preko E - zdravlja ne funkcioniše.

19/04/ 2023|

Digitalizacija bi bila odlična jer ima nas koji dolazimo rijetko i za neke bezazlene zahtjeve, da kažem. Lakše bi bilo da ne moram dolaziti lično za tako male stvari.

19/04/ 2023|

Brzi su, meni uvijek izađu u susret. Imam dijete sa smetnjama u razvoju i stvarno uvijek gledaju da nam olakšaju. Možda jedino da se proces cijeli malo više digitalizuje, ali to važi za sve a ne samo za Fond za zdravsteveno osiguranje.

19/04/ 2023|

Ljubaznost mi nije na zavidnom nivou i mogla bi da se poboljša. A i 2023. je godina a elektronski sistem ne funkcioniše.

19/04/ 2023|

Na šalterima su stvarno okej, ali red je užasan. Treba im bolja organizacija definitivno (MUP).

19/04/ 2023|

Čeka se dosta, redovi su užasni. Drugo je okej.

19/04/ 2023|

Došao sam da podignem tablice, pa nisam imao nikakvih problema. Brzi su kad se uđe, no dok se ne uđe je haos.

19/04/ 2023|

Ovu gužvu bih odmah promijenila. Ne može se proći. Haotično je.

Go to Top