Aparat za brojeve ne radi, i još jedna nenormalna stvar, moraš da uplatiš u pošti na šalteru troškove. Ne postoji mogućnost da platiš online (e-banking) za sekund i ideš dalje. Dođeš na šalter, i moraš da čekaš red u pošti, uvijek po 30-40 ljudi stoji i čeka. Totalno zaostao sistem funkcionisanja, pola šaltera je prazno, i nije ni čudo da su gužve takve kakve jesu.
Pametnije je nekom da zanoći pred vrata nego da se posle gura. Nema nikakvog reda, ljudi se guraju preko reda. Moglo bi se uložiti da se to popravi, da se ne stvaraju ove scene i ponižavaju ljudi čekajući da obave najprostiju stvar. Tek da ne pričam o tome da bi bar pola tih stvari moglo onlajn da se obavi i dokumenta naruče, da je sreće.
Područna jedinica MUP-a Budva je smještena u neadekvatnim uslovima za pristup građana ovoj ustanovi. Skoro pa da nema nikakvog reda. Sve je jasno iz ove situacije (kad su turski državljani prespavali ispred kancelarija da bi bili prvi na redu). Em su građani/korisnici nervozni em su sami službenici nervozni. Samo se čeka da neko "eksplodira" od nervoze.