Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

26/04/ 2023|

Svašta bih promijenio. Vrlo su neljubazni i spori. O digitalizaciji nema ni govora, nego ćemo se do daljnjeg ovako gužvati i prepirati zbog ovjere knjižice.

26/04/ 2023|

A šta da mislim? Ženu su prije 10 minuta službenici Fonda za zdravstvo rasplakali svojim stavom i neljubaznošću. Ja sam zatečena.

26/04/ 2023|

Konkretno za Fond za zdravstveno osiguranje nemam neku zamjerku, ali imam generalno na upravu, koja je potpuno nedigitalizovana. Eto to mi je generalno loše. To bih mijenjao odmah.

26/04/ 2023|

Okej mi je sve, mimo gužve. Ovako usluga kao usluga u Fondu za zdravstveno osiguranje - ne mogu se žaliti.

26/04/ 2023|

Pa ovdje je uvijek zamjerka na velike gužve i to jeste problem. Oni već odavno nemaju onaj sistem sa uzimanjem broja, to bi trebalo vratiti. Eto to bih promijenio.

26/04/ 2023|

Što se tiče usluge u MUP - u, ne mogu da se žalim. Nikad nisam imala nekih problema, hoće da pomognu. A problem su gužve - budu ovdje redovi do Fakulteta. To će biti problematično, još sada kada počnu veće temperature.

26/04/ 2023|

Sve bih ja ovdje (u MUP-u) promijenila. Od gužve do njihove neljubaznosti.

26/04/ 2023|

A zadovoljan sam. Neko je manje ljubazan, neko više ali šta će... Ni oni ne mogu gledati u koju smo mi volju. Nije lako sa narodom raditi. Jedina zamjerka su ove gužve.

26/04/ 2023|

Dosta je gužve, dosta se čeka u MUP-u. Čini mi se da je ono kad smo uzimali brojeve makar unosilo neki red. Ja bih to vratio.

26/04/ 2023|

Kakvi neradnici, šta je ovo? Šta rade ovi ljudi meni nije jasno.

26/04/ 2023|

Moraš uzeti slobodan dan ako moraš u MUP. A zbog čega? Za neke sitnice koje su Zimbabve i Madagaskar digitalizovali prije 10 godina.

26/04/ 2023|

Imao sam se onesvijestiti kad sam produžavao dokumenta, aparat za brojeve nije radio tad (decembar) i vidim nisu ga popravili, od onoliko šaltera samo su dva radila, pri tom došao sam pred otvaranje MUP-a a red je bio već veliki... Bruka i sramota.

Go to Top