Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

03/05/ 2023|

Smatram da treba da se digitalizuje cijeli proces i da jasno naglašavaju koja su konkretno dokumenta neophodna da se donesu za konkretnu potrebu. Takođe, zaposleni bi trebalo da malo bolje poznaju Zakon o socijalnoj (i dječjoj) zaštiti. Da budu malo obrazovaniji, mogu slobodno reći.

03/05/ 2023|

Iskreno, voljela bih da je cjelokupni proces u Fondu za zdravstvo više digitalizovan. Međutim, što se zaposlenih tiče bili su baš okej. Ljubazni vrlo i brzo sam završila tako da se ja nemam razloga žaliti.

26/04/ 2023|

Nikad nemaju papira da ti izdaju u Poreskoj upravi već ga uvijek moraš sa sobom nositi. Bila sam prije ovoga u Poreskoj na Draču, djevojka priča sa mnom i jede bananu. To je užasno.

26/04/ 2023|

Vidite da nema parking mjesta, parkirah im se na vrata (Poreske uprave). To bih odmah mijenjao.

26/04/ 2023|

U principu sam zadovoljna, eto možda od ponekih bi bilo poželjno malo više ljubaznosti. To je to.

26/04/ 2023|

Jako su neljubazne ove gospođe u Poreskoj. Mogli bi na tome malo poraditi, drugo manje - više bude okej.

26/04/ 2023|

Kad dolazim u Poresku stalno sa sobom nosim po par praznih papira jer oni nemaju. To im je osnovno za rad. O ljubaznosti neću ni da govorim, to je već ispričana priča.

26/04/ 2023|

Ja bih cijeli proces digitalizovao. Ljudi u Poresku dolaze za neke banalne stvari, tipa da odjavi radnika. Pa zar makar toliko ne bi moglo online da se odradi.

26/04/ 2023|

Nikad do sada nisam imala nekih problema sa njima u Poreskoj, a dolazim unazad par godina stalno. Mogu reći da sam zadovoljna - ali eto trebalo bi ići u korak sa vremenom, pa bi i ta digitalizacija dobro došla.

26/04/ 2023|

Kada dolazimo da izvadimo bolovanje i komisije znaju da budu strašno neljubazni. Viču, imaju povišen ton i budu strašno neprijatni. Ovdje u Fondu za zdravstveno osiguranje imam samo jednu dragu službenicu i uvijek čekam da idem kod nje kad nema gužve. Ovako šta me zapadne.

26/04/ 2023|

Radila sam prije 35 godina kada su kompjuteri tek uvedeni u administraciju i sve je funkcionisalo u onoj sređenoj državi. Danas je tehnologija uznapredovala, imamo svaki način a administracija nam je u haosu. Žao mi je mladih ljudi jedino. A što se tiče promjena, sve bih promijenila (pa i ovdje u Fondu za zdravstveno osiguranje) - ovo je država od 650.000 stanovnika, trebalo bi sve da funkcioniše kao sat.

26/04/ 2023|

Iz mog iskustva su dobri i ljubazni. Meni je recimo najveći problem to što proces nije ni u kom segmentu digitalizovan, pa imamo malo gužve i duže se čeka.

Go to Top