Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

26/10/ 2021|

-Smatram da je procedura jako komplikovana - prvo moram da idem kod izabranog doktora, pa kod ortopeda, pa do Fonda i onda ponovo kod izabranog doktora i ta procedura traje danima, izgubim mnogo vremena, a moja žena je nepokretna i potrebne su joj pelene. Često su ogromne gužve i moram da čekam, ali to se sve dešava zbog loše organizacije i činjenice da dosta puta radi samo jedan šalter, a da ima posla i administracije za pola Evrope. Smatram da je potrebno više ljudi da radi na šalterima, da budu ljubazniji i da se posvete zahtjevima građana.

26/10/ 2021|

-Smatram da se radi o komplikovanoj proceduri kada je u pitanju prikupljanje papirologije za polaganje državnog ispita. Moram da idem do firme gdje sam završila pripravnički i do Uprave za kadrove kako bi mi ta potvrda bila validna za polaganje. Dodatno, postoji i mogućnost da ću dobiti termin za polaganje državnog ispita tek za 6 mjeseci.

26/10/ 2021|

-Nemam neko loše iskustvo kada je u pitanju Poreska, ali smatram da bi mnogo bolje i lakše bilo kada bih mogla ove stvari da završim elektronski, a ne da ovako gubim previše vremena.

25/10/ 2021|

-Ne znam uvijek koja su mi dokumenta potrebna, pa je nekad potrebno samo da dođem i da se informišem oko potrebne dokumentacije. Ponekad se probiju i rokovi za par dana. Dodatno, nekad moram duže da čekam, ali sam navikao na to i to je postala rutinska stvar.

22/10/ 2021|

-Ne sviđa mi se što kartični sistem ne funkcioniše.

22/10/ 2021|

-Nisam imala problema, gospođa na šalteru mi je izašla u susret i nisam morala dugo da čekam. Nisam morala da donosim neka dodatna dokumenta. Ipak, smatram da bi sve bilo mnogo lakše da može da se uradi elektronski. To je mnogo bolja opcija i za zaposlene i za koisnike, bila bi mnogo jednostavnija procedura, pogotovo u vrijeme pandemije.

20/10/ 2021|

-Uglavnom je ispoštovana dužina trajanja procedure i radne dozvole budu gotove na vrijeme. Međutim, nikad nemam svu potrebnu dokumentaciju iz prvog puta i moram da se vraćam po neko dodatno ovlašćenje.

20/10/ 2021|

-Više puta sam dolazila po razne stvari i zaposleni budu ljubazni i završim ono što mi je potrebno. Međutim, smatram da je bilo mnogo bolje kada su bili dostupni brojevi i to zbog drugih ljudi koji čekaju, a ne zbog zaposlenih.

19/10/ 2021|

-Često me vrate po još neki dokument. Godinama sam papire vadila na jednom mjestu, ali onda su me bez razloga poslali na neko drugo mjesto i tako moja procedura traje mnogo duže. Ne sviđa mi se kad ovako komplikuju proceduru, jer to znači da moram da uzimam taxi i da idem na drugo mjesto.

07/10/ 2021|

Naplatili su mi 33 eura za pasoš, mislim da je to preskupo i šta ja tu tačno plaćam, zašto plaćam uslugu svojoj državi, na šta idu pare posle

Go to Top