Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

01/11/ 2021|

-Prvi put dolazim ovdje da ovjerim neke šablone za firmu. Smatram da je mnogo bolje da se ove procedure rade elektronski, jer ovako gubim dosta vremena i ne mogu da za vršim neke druge obaveze.

01/11/ 2021|

-Sve procedure su jako spore. Sada sam predao dokumenta i rekla su mi da će biti gotovo za 7 ili 8 dana. To je jako dugo da se čeka za nešto što može da se završi za dan ili dva.

29/10/ 2021|

-Imaju skraćeno radno vrijeme (po 6 sati rade) i onda često ne završim ono što sam planirao.

29/10/ 2021|

-Nemam problema sa Poreskom, osoblje je jako ljubazno. Smatram da bi bilo mnogo bolje kada bi ovakve stvari (prijava i odjava radnika generalno) mogli da završimo elektronski, jer ovako gubim mnogo vremena, resursa, moram da tražim parking mjesto koga ovdje i nema.

29/10/ 2021|

-Jako su ljubazni i uvijek dobijem odobrenje za najrazličitije zahtjeve. Često moram dugo da čekam da me prime, ali to nije samo problem sa Fondom, već se uvijek i svugdje čeka. Mislim da bi bilo bolje da ovo može da se završi elektronskim putem, ali kad ne može, mora i ovako.

28/10/ 2021|

-Ne koristim često usluge Zavoda za zapošljavanje, ali ovo što jesam, budu zaista korektni i brzo završim. Više bih voljela da ove stvari mogu da završim elektronskim putem, jer se radi o dosta formalnoj stvari i nisu mi potrebne neke konkretne stvari od Zavoda, već samo odjava. Na ovaj način gubim dosta vremena.

28/10/ 2021|

-Nikada nisam imala nekih većih problema i obično mi završe ono što sam htjela u predviđenom roku. Ipak, smatram da bi mnogo bolje bilo da ove stvari mogu da završim elektronski. Tako ne bih morala da dolazim sa drugog kraja grada za jedan papir. Kada sam prvi put ovdje dolazila, imala sam problema da pronađem ovo mjesto.

28/10/ 2021|

-Jako sam zadovoljan radom Poreske i uvijek je tako i bilo. Jedino smatram da bi bilo bolje da je sve ovo moguće uraditi elektronski, jer mi oduzima mnogo vremena dok dođem, dok mi provjere sve papire, da nađem parking mjesto, nekad bude gužva i slično. Mnogo je lakše za privredu da sve bude elektronski.

28/10/ 2021|

-Kada je u pitanju refundacija troškova za bolovanje, sve sam završila relativno brzo, ali smatram da je mnogo bolje da se ove stvari završe elektronskim putem, jer tako štedim svoje, ali i njihovo vrijeme. Dodatno, nisam primorana da donosim gomilu papira, pa time pomažem i očuvanju životne sredine i sve bi bilo mnogo jednostavnije kada bih mogla samo da ukucam svoj matični broj.

27/10/ 2021|

-Jako su ljubazni i nikada nisam imala neko posebno loše iskustvo sa Fondom za zdravstveno osiguranje. Ipak, uočila sam dva problema. Jedan je da se nikada ne javljaju na telefon kada zovem da se informišem oko nečega, a drugi je da je situacija bila mnogo bolja kada je sve moglo da se završi elektronski, kao što je bilo na početku pandemije.

27/10/ 2021|

-Uglavnom sam zadovoljna, ali voljela bih da više ovakvih stvari mogu da završim elektronski. To bi bilo veliko olakšanje, posebno zbog lokacije, jer se teško pronalazi paking mjesto i gubi se mnogo vremena.

27/10/ 2021|

-Morala sam malo da čekam, oko nekih 15 minuta. Zaposleni su bili ljubazni i završila sam ono što sam htjela. Bilo bi mnogo jednostavnije da sam mogla sve ovo da završim elektronskim putem, i to nije lakše samo za mene, već i za zaposlene.

Go to Top