Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

04/11/ 2021|

-Ogromne su gužve i to kad god dođem. Prisutno je ogromno nepoštovanje ljudi od strane zaposlenih i često me šetaju od kancelarije od kancelarije, a neće da mi pomognu. Došla sam u 13:45 i prvo su me prošetali kroz dvije kancelarije, a u trećoj je zaposlena vodila privatan razgovor na telefonu i nije imala namjeru da me primi do 14h kada je kraj radnog vremena. Nisam htjela da čekam da mi u 14h kaže da je gotov rad sa strankama, pa sam sama otišla.

03/11/ 2021|

-Prvo sam imala poteškoća tokom online prijave, a kada sam došla u Zavod za zapošljavanje, morala sam dugo da čekam da me neko primi. Zaposleni jesu ljubazni. Ne sviđa mi se ideja da sve ovo bude online, jer ne znam šta da radim kada imam nekih problema.

01/11/ 2021|

-Zaposleni u Fondu su uvijek ljubazni. Gužve su ponekad ogromne, pa moram dugo da čekam da me neko primi. Dešavalo se i da me vrate po neki papir, ali smatram da to bude i moja greška i kada ne pripremim sve što je potrebno, oni su u obavezi da me vrate.

01/11/ 2021|

- U Fondu za zdravstveno osiguranje sam bila radi spajanja lične karte i zdravstvene knjižice. Držala sam distancu radi poštovanja epidemioloških mjera, ali ljudi tada ulaze preko reda i to niko ne kontroliše. Posebno mi smeta neljubaznost zaposlenih i želim da ovakve stvari mogu da završim elektronskim putem, jer tako neće biti gužve i neću morati da gledam ljude.

01/11/ 2021|

-Najveći problem Zavoda za zapošljavanje jeste što nemaju ništa konkretno da vam ponude za posao, pa tako dolazite čisto da ispunite neku formu i obavezu.

01/11/ 2021|

-Juče sam bila da završim prijavu za pripravnički rad i bila je ogromna gužva, pa nisam završila ono što sam htjela. Danas sam ponovo došla poslije pauze i primili su me tek nakon sat vremena i završila sam ono po šta sam i došla. Zaposleni jesu ljubazni, ali su jako spori. Idealno rješenje bi bilo da može ovo da se završi elektronskim putem, jer ova procedura i čekanje su pravo mučenje.

01/11/ 2021|

-Gužve su ogromne, mora da se čeka i po par sati. Organizacija je jako loša, jer radi samo jedan šalter, a druge ljude šetaju bez bilo kakve potrebe. Mnogo bolje bi bilo da je ovo sve elektronski, jer ovako predugo traje.

01/11/ 2021|

-Prilikom javljanja na konkurse koje objavljuje Zavod za zapošljavanje, prvo moramo da zakažemo kod poslodavca i svako ima svoj termin. Ako se dosta ljudi prijavi, ponekad zna da se ne ispoštuje to vrijeme i da mora da se sačeka. Ne želim bilo koji od ovih poslova da obavljam elektronski, jer smatram da smo i ovako previše vezani za telefone i da je potrebno da se krećemo i da ove stvari sređujemo uživo.

01/11/ 2021|

-Jako sam razočaran u to kako funkcioniše Zavod za zapošljavanje. Predugo se čeka i zaposleni su jako neljubazni i nesposobni da pruže dovoljno informacija. Šalju me u par ustanova i izgubio sam 7 ili 8 sati u dva dana da bi završio nešto prosto kao što je vađenje nove radne knjižice. Zaposleni je potrebno da budu više informisani i bolje organizovani.

01/11/ 2021|

-Radi se o pogrešnoj procjeni imovine i potrebno je da mi novac koji sam platio preko, uplate na drugi račun i na taj način omoguće da ispunjavam svoje obaveze za drugu imovinu. Radi se o tome da je notar odredio da imovina vrijedi 20 eura po kvadratu, a stvarna vrijednost jeste 8 eura po kvadratu. Napravljena je jako komplikovana procedura koja traje od maja i gdje ne mogu konkretno da sredim problem, već mi se izdaju određena privremena rješenja koja meni ništa ne znače. Ja sam građanin ove države koji redovno izmiruje svoje obaveze i želim da mi se sredi ovaj problem, a ne da moram da stalno dolazim ovdje, jer često i nemam vremena za to.

01/11/ 2021|

-Moja najveća zamjerka jeste neljubaznost zaposlenih i neažurnost. Ako je za podizanje uvjerenja potrebno 8 dana, nikada se neće desiti da bude gotovo prije, pa ni dan ranije. Dodatno, uvijek moram prilično dugo da čekam da me neko primi.

01/11/ 2021|

-Najviše mi smeta to što su ogromne gužve i što moram dugo da čekam. Smatram da bi bilo idealno kada bih mogla ove stvari da završim elektronski, bilo bi mnogo jednostavnije i ne bih morala stalno da se šetkam i donosim gomilu papira, pa da čekam u redu i slično.

Go to Top