-Ogromne su gužve i to kad god dođem. Prisutno je ogromno nepoštovanje ljudi od strane zaposlenih i često me šetaju od kancelarije od kancelarije, a neće da mi pomognu. Došla sam u 13:45 i prvo su me prošetali kroz dvije kancelarije, a u trećoj je zaposlena vodila privatan razgovor na telefonu i nije imala namjeru da me primi do 14h kada je kraj radnog vremena. Nisam htjela da čekam da mi u 14h kaže da je gotov rad sa strankama, pa sam sama otišla.
- U Fondu za zdravstveno osiguranje sam bila radi spajanja lične karte i zdravstvene knjižice. Držala sam distancu radi poštovanja epidemioloških mjera, ali ljudi tada ulaze preko reda i to niko ne kontroliše. Posebno mi smeta neljubaznost zaposlenih i želim da ovakve stvari mogu da završim elektronskim putem, jer tako neće biti gužve i neću morati da gledam ljude.
-Juče sam bila da završim prijavu za pripravnički rad i bila je ogromna gužva, pa nisam završila ono što sam htjela. Danas sam ponovo došla poslije pauze i primili su me tek nakon sat vremena i završila sam ono po šta sam i došla. Zaposleni jesu ljubazni, ali su jako spori. Idealno rješenje bi bilo da može ovo da se završi elektronskim putem, jer ova procedura i čekanje su pravo mučenje.
-Prilikom javljanja na konkurse koje objavljuje Zavod za zapošljavanje, prvo moramo da zakažemo kod poslodavca i svako ima svoj termin. Ako se dosta ljudi prijavi, ponekad zna da se ne ispoštuje to vrijeme i da mora da se sačeka. Ne želim bilo koji od ovih poslova da obavljam elektronski, jer smatram da smo i ovako previše vezani za telefone i da je potrebno da se krećemo i da ove stvari sređujemo uživo.
-Jako sam razočaran u to kako funkcioniše Zavod za zapošljavanje. Predugo se čeka i zaposleni su jako neljubazni i nesposobni da pruže dovoljno informacija. Šalju me u par ustanova i izgubio sam 7 ili 8 sati u dva dana da bi završio nešto prosto kao što je vađenje nove radne knjižice. Zaposleni je potrebno da budu više informisani i bolje organizovani.
-Radi se o pogrešnoj procjeni imovine i potrebno je da mi novac koji sam platio preko, uplate na drugi račun i na taj način omoguće da ispunjavam svoje obaveze za drugu imovinu. Radi se o tome da je notar odredio da imovina vrijedi 20 eura po kvadratu, a stvarna vrijednost jeste 8 eura po kvadratu. Napravljena je jako komplikovana procedura koja traje od maja i gdje ne mogu konkretno da sredim problem, već mi se izdaju određena privremena rješenja koja meni ništa ne znače. Ja sam građanin ove države koji redovno izmiruje svoje obaveze i želim da mi se sredi ovaj problem, a ne da moram da stalno dolazim ovdje, jer često i nemam vremena za to.