-Dešava se da me vraćaju po papire i da mi ne završe ono što sam predala. Postoji dovoljan broj šaltera, ali je potrebno da svi ljudi rade na njima. Često su spori, pogotovo kada je u pitanju prijava i odjava radnika, što je jednostavna procedura. Nekada i izgube prijavu radnika, pa je potrebno da se sve ponovo radi. Smatram da je potrebno omogućiti da se ove stvari završe elektronski, a kada su u pitanju neke složenije procedure, onda uživo.
-Zaposleni jesu ljubazni, ali ništa ne mogu da završim za jedan dan. Dolazim ovdje čitavu sedmicu i još nisam završila ono što sam htjela, sve mi govore da dođem sjutra ili da dođem u ponedeljak i ja sam tako izgubila čitavu sedmicu. Zaista se ne čeka dugo, jedna od radnica sprovodi ljude čim se oslobodi šalter, ali ne znaju da objasne ni one jednostavne procedure, a ne nešto složenije.
-Javila sam se na Závod za zapošljavanje kada sam počela da radim, ali su oni napravili grešku i nisu ažurirali moj status, pa tako i dalje piše da sam ja u pasivnom stanju, a to nije tačno. To je greška zaposlenih i činjenice da na jedan šalter ide mnogo ljudi. Uvijek su velike gužve i moram da čekam najmanje sat vremena. Rekli su mi da će ispraviti grešku, ali to znači da moram ponovo da dolazim.