Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

10/11/ 2021|

-Dešava se da me vraćaju po papire i da mi ne završe ono što sam predala. Postoji dovoljan broj šaltera, ali je potrebno da svi ljudi rade na njima. Često su spori, pogotovo kada je u pitanju prijava i odjava radnika, što je jednostavna procedura. Nekada i izgube prijavu radnika, pa je potrebno da se sve ponovo radi. Smatram da je potrebno omogućiti da se ove stvari završe elektronski, a kada su u pitanju neke složenije procedure, onda uživo.

10/11/ 2021|

-Nisam zadovoljna radom Fonda. Dugo se čeka, ljudi su nervozni i neljubazni. Niko ne poštuje epidemiološke mjere, pogotovo niko ne drži distancu.

10/11/ 2021|

-Ne sviđa mi se što dugo čekam i što prije mene ulaze ljudi koji su došli poslije mene, jer se neki šalter prije oslobodio, a za druge nema dovoljno šaltera.

10/11/ 2021|

-Nekada čekam jako dugo, preko pola sata, a nekad i sat vremena. Zaposleni jesu ljubazni, ali ne radi dovoljan broj šaltera i onda se stvara gužva. Ponekad se i desi da me vrate po još neki papir, recimo sada su me vratili po kopiju lične karte.

10/11/ 2021|

-Zaposleni jesu ljubazni, ali ništa ne mogu da završim za jedan dan. Dolazim ovdje čitavu sedmicu i još nisam završila ono što sam htjela, sve mi govore da dođem sjutra ili da dođem u ponedeljak i ja sam tako izgubila čitavu sedmicu. Zaista se ne čeka dugo, jedna od radnica sprovodi ljude čim se oslobodi šalter, ali ne znaju da objasne ni one jednostavne procedure, a ne nešto složenije.

09/11/ 2021|

-Zaposleni jesu ljubazni, ali ne radi dovoljan broj šaltera. Mislim da bi svima bilo lakše da ovo radimo elektronski, jer znaju i da se naprave gužve, pa da duže čekamo.

09/11/ 2021|

-Uglavnom su ok, ali nekada znaju da budu neljubazni i da vraćaju radi papira koje mi nisu tražili prvi put. Ne radi dovoljan broj šaltera, obično samo dva.

09/11/ 2021|

-Čekala sam dugo, ali nisam mogla da završim ono što sam htjela, jer mi doktor nije napisao sve potrebne informacije.

08/11/ 2021|

-Zaposleni jesu ljubazni, ali često se dešava da moram da dolazim više puta za jednu stvar.

07/11/ 2021|

-Mislim da radnici jesu ljubazni koliko je to moguće, ali da nemaju dovoljno ažuriranu tehnologiju, pišu u sveskama, slabo su plaćeni i zbog toga ujedaju. Potrebno im je omogućiti nove softvere, kompjutere, da sve pršti od tehnologije, a ne ovako.

04/11/ 2021|

-Prvi put se sada javljam na Zavod za zapošljavanje. Ne mogu reći da sam imao neko loše iskustvo, ali smatram da je mnogo bolje i za jednu i za drugu stranu da ovo rade elektronski, jer ovako gubimo previše vremena.

04/11/ 2021|

-Javila sam se na Závod za zapošljavanje kada sam počela da radim, ali su oni napravili grešku i nisu ažurirali moj status, pa tako i dalje piše da sam ja u pasivnom stanju, a to nije tačno. To je greška zaposlenih i činjenice da na jedan šalter ide mnogo ljudi. Uvijek su velike gužve i moram da čekam najmanje sat vremena. Rekli su mi da će ispraviti grešku, ali to znači da moram ponovo da dolazim.

Go to Top