Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

11/11/ 2021|

-Ovo je već deseti put da dolazim, jer su sada mnogo strožiji kriterijumi za bolovanje. Svako sedam dana moram da donosim izvještaj, a ako ne donesem, zaključe mi bolovanje. Komisija je jako stroga. Ne čekam dugo i jako su ljubazni.

11/11/ 2021|

-Poreska ne posluje loše, ali mislim da sve generalno može da funkcioniše mnogo bolje, a ne samo Poreska uprava. Eksperiment se ne vodi sa državom, već državu treba da vode stručni ljudi. Nisam zadovoljan radom javne uprave.

11/11/ 2021|

-Ne radi dovoljan broj šaltera, a to je meni jako bitno kada moram da obiđem čitav grad za potrebe firme, a gubim vrijeme čekajući.

11/11/ 2021|

-Plaćao sam osiguranje 4 godine kao poljoprivrednik i kada sam došao za knjižicu, nisam mogao da je dobijem. Platio sam za radni staž 4 000 eura i obećali su da će to da mi završe, ali sada sudskim putem moram da tražim svoja prava, radni staž i penziju. Sramota je da sam se godinama mučio, sve sam redovno plaćao, a da sada ne mogu da ostvarim svoja prava, već sam primoran da prodajem stvari iz svoje kuće da bih preživio. Nisam ja jedini koga ovo muči već godinama, ima ih još mnogo. Komunikacija Fonda sa ostalim ustanovama je jako loša.

10/11/ 2021|

-Nemam puno iskustva, sada sam bio da predam zahtjev za naočare za dijete i bili su ok. Ne sviđa mi se što moram dugo da čekam, ponekad i po 10 dana. Smatram da bi bilo mnogo bolje da se ovo može završiti elektronskim putem, jer onda ne bih morao da dolazim više puta, da predajem zahtjev i tako gubim dosta vremena.

10/11/ 2021|

-Najveći problem jeste loša organizacija i činjenica da ne znam gdje treba da idem kada dođem, ko će da me primi i slično.

10/11/ 2021|

-Potrebno je da imate dosta sreće kada ovdje dolazite. Nekad me puste odmah, a nekad i čekam. Takođe, kada ću nešto završiti, zavisi i od toga koji šalter mi je potreban, jer neki šalteri rade do 15h, a neki do 17h.

10/11/ 2021|

-Sada jesam čekao malo duže, nekih 15 minuta. Poslije podne obično nije gužva, a kada dođem u 11h, bude mnogo veća gužva. Dovoljan broj šaltera obično zavisi od broja ljudi, ali mislim da jeste potreban još neki šalter. Kada hoću da završim neke jednostavnije procedure, obično imam sve što mi je potrebno iz prvog puta, a kada dolazim za nešto složenije kao što je ostavinski postupak i slično, tada mi je uvijek potrebno još nešto od papira.

10/11/ 2021|

-Ispred nisam morao dugo da čekam, ali je unutra katastrofa. Uvijek radi minimalan broj šaltera i ništa ne može da se završi.

10/11/ 2021|

-Sajt Poreske uprave često ne radi, pa tu ne mogu da dobijem informacije koje su mi potrebne. Nemaju dovoljan broj radnika, uvjerenje se čeka po 15 dana. Jedna od zaposlenih je dobila koronu i zaposleni njen predmet nisu prebacili nekom drugom i sada ja moram da čekam. Ne radi dovoljan broj radnika. Za neke jednostavnije procedure (prijava i odjava radnika) obično bude ok, ali ovo ostalo kako kad.

10/11/ 2021|

-Nekada budu gužve, obično poslije pauze. Najviše bih voljela da ove stvari mogu da završim elektronski, a mislim da bi tako bilo lakše i zaposlenima. Sada je bila neka greška u ugovoru i morala sam da dolazim tri puta, a da je moguće elektronski, sve bih završila iz kancelarije.

10/11/ 2021|

-Došao sam da dobijem informacije za moj porez na imanje koji je preveliki. Već sam bio par puta i šalju me na druga mjesta i ne mogu da dobijem informacije koje su mi potrebne.

Go to Top