-Nisam mogla da završim ono što sam htjela, jer mog sina uopšte nisu mogli da nađu u sistemu. Zaposleni su jako ljubazni i rekli su mi da će sve to završiti. Mnogo je bolje da ove stvari mogu da uradim elektronskim putem, jer se ne bi ovo dešavalo. Moj sin je mislio da je on već u sistemu preko lične karte, ali očigledno da je problem u organizaciji i njihovim internim vezama koje su loše.
Nisam zadovoljna svojim iskustvom sa javnom upravom. Uvijek su ogromne gužve. Nikad ne mogu da završim i prikupim svu dokumentaciju iz prvog puta. Došla sam da izvadim izvod iz registra umrlih i to još nije gotovo. Dodatno, neljubaznost je ogroman problem. Sve ovo, kao i veće gužve, su dodatni probleme sada kada je pandemija u toku.
-Imam najgore moguće iskustvo sa javnom upravom. Saobraćajna dozvola mi je istekla i predao sam za novu. Kada sam došao da je pokupim, dobio sam novu, ali sa istim datumom koji je već istekao. Moram ponovo da dođem za 3 dana i smatram da je ovo nepotrebno maltretiranje. Zaposleni nisu ljubazni, ne posjeduju dovoljno znanja i neće da saslušaju šta je problem.
-Moj problem je da postoji neslaganje prakse i zakona, tačnije neslaganje između Centralnog registra i Poreske kada je u pitanju statut firme. Ako postoji rok od 8 dana, a odluka je donijeta još prvog dana, nije mi jasno zašto mora da se čeka 8 dana. Želim da se više posvete svakom mom problemu, a ne da kasnije ja imam dodatnih problema. Dešava se da kada dođem prvi put, neko samo pretrči moj problem i završi mi posao, ali onda dođe neka druga osoba iz Poreske i i kaže da nije dobro i ja obično imam najviše problema kada mi je nešto najviše hitno.
-Obično nije gužva, a i kad jeste, to dosta brzo funkcioniše, pa ne čekam dugo. Zaposleni uglavnom nisu ljubazni, ali to nije samo situacija u Fondu za zdravstveno osiguranje, već u svim institucijama. Ja sada nisam mogla da završim ono što sam htjela, jer nisu mogli da pronađu moju knjižicu u sistemu.