Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

16/11/ 2021|

-Ljubazni su, ali znaju dosta često da budu gužve, pa moram da čekam.

15/11/ 2021|

-Uslugama sam zadovoljna, ali ne mogu da ostvarim svoja prava. Živim ovdje već 20 godina i ne mogu da dobijem državljanstvo, a ni moj sin koji je ovdje završio osnovnu, srednju školu i fakultet i dalje živi ovdje, ali kao stranac.

15/11/ 2021|

-Što se tiče ljubaznosti, zavisi od dana do dana. Ja se redovno prijavljujem, ali nije bilo neke kvalitetne ponude.

15/11/ 2021|

-Moja najveća zamjerka jesu ogromne gužve, kada god dođem, moram dosta dugo da čekam.

14/11/ 2021|

-Uvijek su ogromne gužve i zato ovdje dolazim samo kada moram. Ne radi ni dovoljan broj šaltera.

13/11/ 2021|

-Ponovo se stvaraju gužve i moram da čekam. Jedno vrijeme nije bilo tako, ali sada su ponovo gužve.

12/11/ 2021|

-Poreska je u redu, ali mislim da je bolje da sve ovo radimo elektronski, jer se štedi dosta vremena. Ne znam kako je u drugim državama, ali mislim da je bolje elektronski ako je moguće.

12/11/ 2021|

-Ogromne su gužve. Kada sam bila prije 2,3 sata, situacija je bila ista. Došla sam zbog proste procedure kao što je vađenje lične karte i ne mogu to da završim. Skoro čitav dan je ovako i ne znam šta se dešava.

12/11/ 2021|

-Koliko dugo ćete da čekate zavisi od toga kada dođete. Nekad čekam minut, a nekad 20 minuta i duže. Zaposleni zaista jesu ljubazni i to je najveće iznenađenje za mene, ali mislim da je potrebno da radi veći broj šaltera, potreban je barem još jedan šalter za podizanje saobraćajne dozvole, jer se tu brzo stvara gužva.

12/11/ 2021|

-Zaposleni su ljubazni i radi dovoljan broj šaltera, ali su toliko jasni kada je potrebno da objasne neku proceduru, da sve moram da pitam najmanje 5 puta, kao i na svim šalterima u Crnoj Gori. Dugo se i čeka, nekada po 3h, ali čini mi se da je to čak sad i manje u odnosu na stanje prije korone.

12/11/ 2021|

-Zaposleni jesu ljubazni, ali je katastrofa to koliko mora da se čeka i to će reći svi koji su makar jednom došli ovdje. Ne znam da li je to stvar loše organizacije ili im pauze nisu u isto vrijeme, ali nekada rade samo dva šaltera, a nekada pet. Dodatno, ukinuli su sistem brojeva što je najveća greška ikada, pa sam i ljeti bio prinuđen da čekam ispred po pola sata, a nekad i 45 minuta po vrućini. Sve te probleme mogu da izbjegnu ako vrate sistem brojeva.

12/11/ 2021|

-Smatram da je za podizanje saobraćajne potrebno da radi najmanje još jedan šalter, jer je tu uvijek gužva i moram da čekam. Zaposleni su uglavnom ljubazni, ponekad se desi da ne budu, ali rijetko.

Go to Top