Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

17/11/ 2021|

-Za vađenje dokumentacije su ok, ali da ispune glavnu svrhu, a to je da mi pomognu da nađem posao, ne da nisu dobri, već smatram da su višak. Uglavnom su protočni bojler koji služi samo da ispuni formu, a ne kao pomoć. Za uslužne djelatnosti i može nešto da se nađe, ali za visokoškolce ne.

17/11/ 2021|

-Ponekad su jako neljubazni, ne žele dodatno da objasne nešto, a pogotovo kad su velike gužve.

17/11/ 2021|

-Odmah su mi zakazali, pa nisam morala dugo da čekam. Mislim da je bolje elektronski, jer sam ja sada morala da ostavim svoju bebu i da dođem ovdje samo da bih zakazala termin.

17/11/ 2021|

-Nisu baš pretjerano ljubazni, a ponekad moram i dugo da čekam za nešto prosto kao što je prijava i odjava radnika. Ranije se dešavalo i da sistem padne i za to nisu zaposleni krivi, ali dovoljno govori o kvalietu opreme koju koriste.

17/11/ 2021|

-Nisu pretjerano ljubazni, ali na kraju mi završe posao.

16/11/ 2021|

-Zaista su korektni, vadio sam izvod iz knjige rođenih za sebe i djecu i sve sam završio za par minuta. Jedina zamjerka jeste što im ne radi aparat za brojeve.

16/11/ 2021|

-Završio sam brzo, za nekih 5 minuta. Ljubaznost je na nivou. Možda je potreban još jedan šalter za podizanje saobraćajne, čini mi se da se tu prvo stvori gužva.

16/11/ 2021|

-Koliko brzo ću nešto da završim, najviše zavisi od toga kada dođem - ujutru uvijek duže čekam, a popodne nije velika gužva.

16/11/ 2021|

-Uglavnom je sve super, ja obično ne čekam dugo jer sam trudna. Ljubazni su, sve brzo završim. Jedino što je možda problem jeste što im ne radi sistem za brojeve, pa ne znam koliko je to dugoročno dobro.

16/11/ 2021|

-Uglavnom su u redu, ali ne pomažu mi baš oko pronalaska posla. Prijavim se jer je takva obaveza.

16/11/ 2021|

-Oni su ljubazni, ali mi nije jasno zašto ne uvedu da se ovo radi elektronski, jer gubimo vrijeme i mi i oni.

16/11/ 2021|

-Ne čekam dugo, ali nisu uvijek ni ljubazni. Postoji par službenika koji su konstantno nervozni. Idealno rješenje je da ovo radimo elektronski, mislim da nam je baš potrebno i da će olakšati posao i nama i njima. Dosta često me i vraćaju po dodatne papire.

Go to Top