-Za vađenje dokumentacije su ok, ali da ispune glavnu svrhu, a to je da mi pomognu da nađem posao, ne da nisu dobri, već smatram da su višak. Uglavnom su protočni bojler koji služi samo da ispuni formu, a ne kao pomoć. Za uslužne djelatnosti i može nešto da se nađe, ali za visokoškolce ne.
-Odmah su mi zakazali, pa nisam morala dugo da čekam. Mislim da je bolje elektronski, jer sam ja sada morala da ostavim svoju bebu i da dođem ovdje samo da bih zakazala termin.
-Nisu baš pretjerano ljubazni, a ponekad moram i dugo da čekam za nešto prosto kao što je prijava i odjava radnika. Ranije se dešavalo i da sistem padne i za to nisu zaposleni krivi, ali dovoljno govori o kvalietu opreme koju koriste.
-Zaista su korektni, vadio sam izvod iz knjige rođenih za sebe i djecu i sve sam završio za par minuta. Jedina zamjerka jeste što im ne radi aparat za brojeve.
-Završio sam brzo, za nekih 5 minuta. Ljubaznost je na nivou. Možda je potreban još jedan šalter za podizanje saobraćajne, čini mi se da se tu prvo stvori gužva.
-Uglavnom je sve super, ja obično ne čekam dugo jer sam trudna. Ljubazni su, sve brzo završim. Jedino što je možda problem jeste što im ne radi sistem za brojeve, pa ne znam koliko je to dugoročno dobro.
-Ne čekam dugo, ali nisu uvijek ni ljubazni. Postoji par službenika koji su konstantno nervozni. Idealno rješenje je da ovo radimo elektronski, mislim da nam je baš potrebno i da će olakšati posao i nama i njima. Dosta često me i vraćaju po dodatne papire.