Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

23/11/ 2021|

-Zaposleni su sjajni, ali smo mi koji dolazimo stoka i uvijek dođemo u 5 do 12 i ljutimo se što moramo da čekamo.

23/11/ 2021|

-Radi dovoljan broj šaltera. Dosta njih je ljubazno, ali ima i onih koje su izrazito neljubazne kad god da dođem.

23/11/ 2021|

-Zavisi kako kad što se svega tiče. Ja uglavnom dolazim za firmu, nekad budu ljubazni i brzo mi završe, a nekad mi se čini da moram da čekam tri dana. Vjerujem i da oni rade najbolje što mogu, ali da ima problema, ima.

22/11/ 2021|

-Neće da nam izađu u susret nema šanse, oni uživaju da nas muče i da nas vraćaju za istu stvar 200 puta. Neljubazni su, ponašaju se kao da svi koji dolaze ovdje znaju sve o njihovim procedurama, a ja sam skroz van toga. Radi dovoljan broj šaltera, jer nema ljudi, svi ih izbjegavaju, pa oni mogu da rade šta hoće po čitav dan.

22/11/ 2021|

-Ovakvu neljubaznost malo gdje sam vidjela kao ovdje. Apsolutno negativno iskustvo!

22/11/ 2021|

-Ja skoro uvijek dolazim za prijavu radnika i tu je jednostavna procedura i nije mi jasno zašto to ne mogu da završim elektornski, najbolje rješenje je bilo na početku korone. Ovako stalno gubim vrijeme i ovdje je i nemoguće naći parking mjesto.

22/11/ 2021|

-Onako, i što se tiče i ljubaznosti i gužve, sve zavisi od toga kada dođem. Čini mi se da se gužve stvaraju radi loše organizacije Fonda, evo i sada radi jedan šalter koliko sam vidio.

22/11/ 2021|

-Ljubazni su, ali je sistem loš - sve nešto dođi danas, dođi sjutra i nikako brzo da završim.

19/11/ 2021|

-Zaista sam brzo završila za vađenje lične karte i pasoša, za nekih 10 minuta. Mislim da je možda bolje da vrate sistem brojeva, jer tada tačno znam kada je moj red, a ovako se svi grabimo za mjesto. Definitivno je bolje da se vrate brojevi.

19/11/ 2021|

-Izuzetno su neljubazni i neprofesionalni, užas!

19/11/ 2021|

-Javljanje na mjesec i po dana je loše i potrebno je to prolongirati, jer je gubljenje vremena i barem da je javljanje na tri mjeseca ili elektronski sada kada je korona. Besmisleno je, jer je nemoguće ovako naći posao. Ljubazni jesu, ali je sve ostalo samo forma.

19/11/ 2021|

-Nisu preljubazni, zavisi koji službenik i šta hoćete da završite, ali nisu baš voljni da vam izađu u susret. Radi dovoljan broj šaltera. Kada je počela korona, mogli ste sve da završite elektronski i odlično je funkcionisalo, ne znam zašto to nisu zadržali. Mogu da uvedu da barem postoji opcija da birate, pa ako neka starija osoba ima samo jednu prijavu, ona može uživo, a ko ima više prijava, može da završi elektronski.

Go to Top