Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

17/12/ 2021|

-Pa onako, ne mogu reći da sam dugo čekao, ali ne sviđa mi se što su neljubazni.

16/12/ 2021|

-Pa završila sam to što sam htjela, ali sam čekala preko pola sata.

16/12/ 2021|

-Jutros nisam dugo čekala, ali nekad zna da se desi da čekam I po 40 minuta i duže.

15/12/ 2021|

-Predao sam za pasoš. Mora dosta da se čeka, ali su ljubazni.

15/12/ 2021|

-Užas, danima ne mogu ništa da završim.

14/12/ 2021|

-Meni se činí da je situacija bolja ujutru nego popodne. Možda da vrate brojeve, pogotovo za popodne kada se stvara gužva.

13/12/ 2021|

-Nisu bas ljubazni, pogotovo kad treba nešto dodatno da objasne, ali ok, ni njima nije lako.

10/12/ 2021|

-Imam loše iskustvo sa Fondom, jer kada se ovdje dođe, često se ponašaju kao da je ovo njihova teritorija ili kao da oni volontiraju ovdje. Došla sam poslije dvije godine radi dioptrije i iz meni nepoznatog razloga su mi rekli da ne mogu da dobijem nova stakla, a ranije sam mogla. Skroz nelogično, ali tako je.

10/12/ 2021|

-Ljubaznost im nije jača strana i osjećate se kao da morate da molite da vam neko nešto objasni, a to je njihov posao.

10/12/ 2021|

-Ocjena 0 i za čitavo zdravstvo i za Fond, na ivici sam živaca zbog njih. Katastrofa!

10/12/ 2021|

-Izgubili su moj izvještaj za pripravnike i nisu smatrali da je neophodno da me informišu o tome. To sam saznala tek kada sam ja zvala. Smatram da je organizacija očigledno loša ako se dešavaju situacije kao što je moja i da je bolja ideja da se ti izvještaji šalju putem mejla, jer je tako manja mogućnost da se isti izgube. Gospođa koja radi u Zavodu je bila ljubazna, ali sam morala da donesem izvještaj koji sam već jednom predala, što dovodi do komplikovanja procedure i gubljenja vremena.

09/12/ 2021|

-Gospođe na šalteru su uglavnom ljubazne, ali nekad su procedure komplikovane, pa ne može sve da se završi za jedan dan, a to onda oduzima prilično vremena. Možda bi bilo bolje da se smisli neko rješenje da se radi elektronski, ako je to moguće.

Go to Top