Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

24/01/ 2022|

-Došla sam radi naknade za majke, potrebna mi je potvrda da nisam obveznik osiguranja. Htjela sam na kratko da uđem da postavim pitanje prije nego što uzmem potvrdu, ali su radnice toliko neljubazne i nisu htjele ni da mi odgovore.

24/01/ 2022|

-Došao sam radi prijave radnika. Ranije sam to mogao da završim dosta brzo, ali sada su ogromne gužve, ne radi dovoljno šaltera, pa moram da čekam najmanje pola sata.

24/01/ 2022|

-Bila sam u Poreskoj i prije par dana da uzmem potvrdu za naknadu za majke. Čekala sam dva sata i kada sam došla na red, rekli su mi da ne mogu da nađu moju potvrdu. Danas sam ponovo došla da vidim da li su je našli, i ponovo moram dugo da čekam.

24/01/ 2022|

-Došla sam u Poresku po potvrdu da nisam obveznik osiguranja i morala sam da čekam preko sat vremena, jer radi samo jedan šalter gdje mogu da pokupim tu potvrdu, a previše žena čeka to.

24/01/ 2022|

-Došla sam u Poresku radi prijave radnika. Čekala sam više od pola sata ispred ustanove da me samo puste da uđem. Ljudi ulaze preko reda ili ako nekoga poznaju, niko ne vidi računa o tome da li se red poštuje i da neko može da čeka sat vremena, a neko da uđe odmah čim dođe. Rade svega tri šaltera, što i objašnjava koliko je organizacija loša i zašto sam toliko dugo morala da čekam za nešto što je rutinska stvar i što se u normalnim uslovima završi za 5 minuta. Kada sam htjela da završim ono što sam htjela, radnice na šalteru su bile veoma neljubazne i drske, ljute kada ih pitam da mi nešto dodatno objasne.

21/01/ 2022|

-Žene koje rade u Fondu PIO uglavnom su jako ljubazne, nekad mogu i preko telefona da završim to što sam planirala. Juče sam dolazila radi penzije za majke, bilo mi je potrebno da se raspitam da li ću moći da dižem kredit i da se vratim na prethodnu penziju ako mi ovo ukinu, i žena na šalteru je bila jako neljubazna i praktično me je izbacila uz obrazloženje da ja hoću "i jare i pare". Ovo nije prvi put da je žena na tom šalteru neljubazna.

21/01/ 2022|

-Problem sa Fondom PIO jeste loša praksa i uslovljavanje penzionera. Potrebno je da penzioner dobije saglasnost od banke da prebaci račun iz jedne u drugu banku, dok zaposlene osobe imaju slobodan izbor. Loše je da vas neko uslovljava šta možete ili ne možete da radite sa svojim računom.

21/01/ 2022|

-Prvi put sam došla u Fond PIO i to radi listinga o stažu. Dosta brzo sam završila, za nekih 10 minuta. U redu sam, ali bih voljela da sam mogla elektronski da završim, recimo da imam neki svoj PIN koji ukucam i da onda mogu da kopiram ovako neke tehničke stvari kada mi je potrebno.

21/01/ 2022|

-Došla sam po potrebnu dokumentaciju za doktora. Ne sviđa mi se kako funkcionišu procedure, ima previše papirologije i posla, ne mogu ni da završim sve u jednom danu.

21/01/ 2022|

-Jako su neljubazni, ne žele bilo šta da vam objasne, morate dobro da se pomučite da vam završe ono što je njihov posao, užasno iskustvo.

21/01/ 2022|

-Ogromne su gužve za saobraćajnu, ali na to se svi žale, nije to ništa novo ovdje. Ostale stvari su uglavnom ok, nisu ni radnici krivi, rade onako kako su ih naučili.

21/01/ 2022|

-Došla sam radi vađenja pasoša. Dosta dugo sam čekala, oko 40 minuta.

Go to Top