-Najveći problem je komunikacija između Fonda za zdravstvo i Fonda PIO. Podaci nisu usklađeni, nisu ažurirani i nisu potpuni. Njihovi podaci nisu umreženi, pa vas šalju od jednog do drugog da fizički nabavite sve potrebne papire. Već par puta sam dolazila, jer mi npr. piše da nisu potrebne kopije i ja onda dođem ovdje i traže mi kopije. To znači da ja moram da izađem, tražim kopirnicu, kopiram to i ponovo dođem. Par puta su me vraćali da nemam sve papire, a zapravo je problem to što ne daju potpune informacije.
-Došao sam radi zahtjeva za korišćenje pomagala. Više puta sam dolazio ovdje i zaposlene mi pomognu da završim to što moram. Nekad su i veće gužve, pa su i one malo neljubazne, ali rade svoj posao. Ponekad su komplikovane same procedure, idete od jednog do drugog za papire, ali morate kad tako kažu.
-Došla sam u Poresku da pokupim izvještaj za poslodavca koji je već bio gotov, ali sam morala da čekam duže od predviđenog, jer je gospodin ispred mene sa radnikom na šalteru koga poznaje iz privatnog života, razgovarao o svakodnevnim aktivnostima i doživljajima sa skijanja. Izgubila sam dodatno vrijeme bez potrebe.