Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

16/03/ 2022|

-Predao sam za vozačku dozvolu. Završe oni vama to što vam je potrebno, ali im ljubaznost nije jača strana. I to nije samo danas, primjetio sam i ranije kada sam dolazio. Ja vjerujem da zaposlenima ovdje nije lako i da ima svakakvih ljudi, ali mogu da budu fini kada je neko fin prema njima.

17/02/ 2022|

-Došao sam u Fond radi zahtjeva za korišćenje pomagala. Ovdje su uglavnom u redu kada nije gužva. Kada jeste, onda morate dobro da se načekate, ali ovako su ljubazni. Volio bih da postoji i način da se ovo online završi, ali očigledno još nismo spremni za to.

10/02/ 2022|

-Potrebno mi je da izvadim novi pasoš. Dosta brzo ide i ovo su redovne procedure, ali radnice mogu da budu i ljubaznije.

10/02/ 2022|

-Došao sam jer je potrebno da izvršim prenos vlasništva za kola koja sam kupio. Mnogo je komplikovana procedura jer je potrebno i treće lice i ne zavisi samo od mene, a ja jurim ovo već mjesec dana i ne mogu da završim.

10/02/ 2022|

-Najveći problem je komunikacija između Fonda za zdravstvo i Fonda PIO. Podaci nisu usklađeni, nisu ažurirani i nisu potpuni. Njihovi podaci nisu umreženi, pa vas šalju od jednog do drugog da fizički nabavite sve potrebne papire. Već par puta sam dolazila, jer mi npr. piše da nisu potrebne kopije i ja onda dođem ovdje i traže mi kopije. To znači da ja moram da izađem, tražim kopirnicu, kopiram to i ponovo dođem. Par puta su me vraćali da nemam sve papire, a zapravo je problem to što ne daju potpune informacije.

10/02/ 2022|

-Došao sam radi zahtjeva za korišćenje pomagala. Više puta sam dolazio ovdje i zaposlene mi pomognu da završim to što moram. Nekad su i veće gužve, pa su i one malo neljubazne, ali rade svoj posao. Ponekad su komplikovane same procedure, idete od jednog do drugog za papire, ali morate kad tako kažu.

09/02/ 2022|

-Došla sam da izvadim pasoš za sebe i svoje dijete. U redu je sve, ali mnogo bolje bi bilo da mogu sve papire da priložim elektronski i da samo dođem po pasoše kada budu gotovi.

04/02/ 2022|

-Najveći problem u Poreskoj je nedovoljan broj šaltera. Očigledno je da većina dolazi radi prijave radnika i oni ne rade ništa po pitanju gužvi, a i njima bi bilo lakše da se bolje organizuju.

04/02/ 2022|

-Dolazim drugi put za potvrdu za majke. Bila sam u petak i tada su me vratili, jer nisu mogli da nađu moju potvrdu.

04/02/ 2022|

-Došla sam u Poresku radi prijave radnika. Mogu reći da se radnice trude, ali ne mogu ni njih dvije da završe sve tako brzo. Ja sam čekala pola sata.

04/02/ 2022|

-Došla sam u Poresku da pokupim izvještaj za poslodavca koji je već bio gotov, ali sam morala da čekam duže od predviđenog, jer je gospodin ispred mene sa radnikom na šalteru koga poznaje iz privatnog života, razgovarao o svakodnevnim aktivnostima i doživljajima sa skijanja. Izgubila sam dodatno vrijeme bez potrebe.

04/02/ 2022|

-Došao sam radi saobraćajne. Čini mi se da je bolje funkcionisalo kada je postojao sistem brojeva, sada se duže čeka. Kada je u pitanju ljubaznost, sve zavisi od raspoloženja i radnica.

Go to Top