Negativna iskustva2021-11-11T15:36:37+01:00

29/03/ 2022|

-Korektni su u MUP-u, ali malo kasne sa stvarima koje su meni potrebbe.

29/03/ 2022|

-Očekivanja su mi bila visoka na početku kada je u pitanju MUP, bila je neka najava o centralizaciji i reformi (digitalizaciji) javne uprave. Ja sam izgubila pin i puk. Niko mi nije naglasio važnost istih za korišćenje drugih elektronskih sistema. Morala sam ponovo da vadim novu ličnu kartu.

29/03/ 2022|

-U Fondu za zdravstveno osiguranje su zapravo dobri. Jedina zamjerka jeste da mogu da budu malo brži.

29/03/ 2022|

-Nisam zadovoljan radom Fonda za zdravstveno osiguranje, sve negativno mislim o njihovom radu.

29/03/ 2022|

-Kada je u pitanju Fond, zadovoljna sam. Red se ne može izbjeći, pa nisam baš sigurna da bi bilo bolje da je digitalizovano.

29/03/ 2022|

-Sigurno da zaposleni u Zavodu za zapošljavanje nisu krivi, ali ja ne znam kome su oni pomogli da nađu posao.

29/03/ 2022|

-Kad je u pitanju Poreska uprava, zavisi kako kad dođem. Nekad su ogromne gužve, a nekad sam gotova za 5 minuta.

29/03/ 2022|

-Ja mislim da je najveći problem sa Poreskom upravom loša organizacija. I kad jeste i kad nije gužva, radi isti broj šaltera.

29/03/ 2022|

-MUP uvijek ima neljubazne i nervozne radnice, barem ovo malo što ih radi.

29/03/ 2022|

-U MUP sam došla da predam za vozačku. Sve je dobro osim čekanja, jer brojevi ne rade.

29/03/ 2022|

-MUP je užasan! Aparat za brojeve ne radi, neka to prvo srede! Čekao sam preko pola sata samo da predam dva papira za ličnu.

29/03/ 2022|

-U MUP sam došla da predam za pasoš. Nadam se da će biti gotov kad su rekli. Ovim danas sam zadovoljna, to su prilično jednostavne šalterske stvari. Naravno da bi bilo bolje da mogu elektronski da podnesem zahtjev, pa da dođem samo da podignem, ali daleko smo mi od toga, barem još uvijek.

Go to Top